duminică, 4 septembrie 2016

Casuta pentru miniaturi

Zilele acestea dupa ce am tot traforat ba una ba alta m-am gandit sa incep o noua casuta. De data asta nu una pentru papusi pentru ca deja am doua iar fiica mea aproape ca nu le baga in seama ci una pentru miniaturi. Zic sa vad ce o iesi. Pentru asta m-a decis sa folosesc numai placaj, fara carton mucava.
Daca la primele doua interiorul l-am lasat la urma de data asta am zis sa merg oarecum in tandem. Nu de alta dar nu am de gand sa lucrez cu penseta.
Acea decupare din tavan din imaginea de mai sus va fi "accesul" catre pod.
Acum sa revin iar la interior, mai jos am inceput sa plantez lambriurile. Din placaj de balsa am decupat acele ''lambriuri " si le-am lipit acum cat accesul in interior este usor. De aceea lipirea definitiva peretilor am avetat-o pe cat posibil, momentan
Si cam asa arata pentru inceput primii daoi pereti

 Apoi a urmat vopsirea lor. Sa fac lambriurile din lemn de balsa, proasta ideie. M-am bucurat ca se taie usor dar mai bine le faceam din furnir. Asta este, din greseli invata omul
Dupa vopsire a urmat "tapetul". Dupa ce am decis ce model va fi a trebuit sa il "photoshop-ez" pentru ca la imprimanta imi iesea la o scara mult mai mare decat aveam nevoie. Asa ca "open, resize, cut, paste" samd ca deja ma apucase dracii la un moment dat. Apoi gadila si imprimanta ca scotea orice culoare numai asa cum vroiam, nu. Am trecut si peste asta si am rezolvat problema pana la urma
Tapetul l-am lipit cu prenandez. Cu aracet mi s-ar fi udat prea tare hartia si s-ar fi incretit. Ceea ce ar fi insemnat sa ajung la "tehnica servetelului" si nu asta era ideia
Cam asa arata la final tapetul respectiv. Dupa cum observati pe tavan am pus si niste grinzi sa para o casuta "mai veche. Pentru var am folosit email alb.

Dupa toate astea am trecut la postamentul si podeaua casutei
Dupa ce am stabilit zona de lucru care va fi "pachetata" am trecut la realizarea parchetului din fasii de furnir
Si restul a fost foarte simplu.
Si cam asta ar fi rezultatul
Pe langa parchet am mai adaugat si rama la fereastra inclusiv usa
Usa de la intrare o vedeti in imaginea de mai jos. Cred ca nu a iesit asa cum imi doream dar mai mult ca sigur ca o voi reface.
Dupa toate astea am trecut la mansarda. Din pacate nu am reusit sa fac decat ce se vede in imaginea de mai jos.

25.august

Azi am avut putin timp sa mai lucrez la casuta pentru miniaturi. Asa ca am continuat cu acoperisul care mi-a cam dat putina bataie de cap. Plus ca placajul de 2,7 mm este sub orice critica


Dupa care am trecut la realizarea tiglei. Din fasii de furnir taiate cu foarfeca (se taie foarte usor) am inceput sa "crosetez" tigla

Plantarea ei pe acoperis fiind destul de usoara.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu